Nitro Family [PC TESZT]

A különböző országokon keresztül kergetőzés megvalósítása nagyon pazar ötlet, a gond csak az ellenfelekkel van. Hiába kapunk majdnem hetvenféle maskarás mamlaszt, a készítők elkövették azt a hibát, hogy más-más országok “agyhalottjai” sorra visszaköszönnek szinte mindegyikben. A változatosság helyett így csak valami “vegyes-felvágott-katyvaszt” kapunk. Legalább a felhozatalnak örülhetünk, mert példának okáért a Gyalogkakukk -ként spurizó őrültek kíséretében beszambázó pocakos, félmeztelen kommandósok, vagy a hajcsavarókkal kidíszített, elhízott nőszemélyek folyamatos mosolyt csalhatnak az arcunkra. Még a Miami Vice -ot megszégyenítő motorcsónakos lövöldözős üldözésben is lehet részünk a nyílt vízen teljesítendő pályarészek alkalmával. Ekkor Maria ül a volán mögé, mi meg a ladikra erősített gépágyúval ritkíthatjuk a rossz-fiúkat.

10.kép

A fejezetek végén nyakunkba lihegő Boss -oknál megemlítendő, hogy némelyikük elég érdekesre, egyedire sikeredett.
Megmérkőzhetünk hatalmas robottal, amit egy copfos szöszi navigál, vagy mész fehér színű szörnyeteggel, melynek tartályok lógnak ki a hátából, aztán ott van a DJ pult mögül mindenféle gyilkos szerkentyűket irányító dagadék, a gorilla vonásait magán viselő, viszont a közelünkbe kerülve széttárt karokkal pörgő monstrum, de a legvégén megadhatjuk a magunkét magának a Golden Bell pénzhajhász vezérigazgatójának, Louis -nak, aki a saját termékét felhörpintve, annak segítségével igyekszik a túlvilágra tessékelni minket.

11.kép

Természetesen a Healty Family kipróbálásában szerény személyünk is részesülhet. Olyan alkalmakkor elénk tárul az a nyugtató világ, amit azok láthattak, akik a stresszt próbálták oldani vele. Hatása alatt szivárványszínes közegben vonagló lányok igyekeznek elbűvölni tudatunkat, aztán szíveket bombáznak felénk, melyek elfogadásával szép lassan lecsökken az életerőnk, végül az elbódultságból kinyiffanás következik.
A vegyes debil felhozatal mellett következő komolyabb probléma az őket irányító AI -ben rejlik. Bár hűen bemutatják nekünk az agonizáló, nyálban tocsogó agresszív embertömeget, de azon kívül, hogy jönnek felénk és harapnak, karmolnak, rúgnak, lőnek, varázsgömböket lőnek… semmi alapszintű támadói taktikával nem rukkolnak elő. Például ha fal van közöttük és közöttünk, akkor David Copperfield módjára próbálnak átkelni rajta, de sajnos a bűvésztehetségük a nullával egyenlő. Beragadnak a fal mellé, egy helyben futva hörögnek, nyögnek, néha még fel is robbantják saját magukat (vagy az alkalmat kihasználva, szánalomból mi őket). Őszintén szólva engem ennél a kis gikszernél jobban piszkált a támadók kidolgozottsága. Hiába kaptak vicces dizájnt, a külsejük borzasztóan szögletesre sikeredett egy 2004 -es játékhoz képest.

12.kép

A hatalmas hullámokban érkező idióta ellenfelekkel egyetemben a fura fegyvereink is garantáltan mosolyt csalnak az arcunkra, de az ötletesség láttán fellépő kis fejvakarás, no meg álmélkodás után hamar kitanulhatjuk a csúzlik csínját-bínját. Valljuk be, újabb kaján vigyort varázsol az arcunkra, mikor megtudjuk, hogy már azonnal, az első pálya elején 3 fegyvert birtoklunk. Ezek az FPS -ből kimaradhatatlan shotgun, a gépfegyver, illetve a méteres rakétavető, melyekből egyszerre kettőt tarthatunk magunk elé. És miért ne tarthatnánk? Viktor egy akciósztár és egy izomkolosszus ötvözete. Még párját is gond nélkül hurcolássza a hátán, miközben a Chuck Norris filmeket megszégyenítő csatákat vív a szélrózsa minden irányában.
Azoknak a kedves olvasóknak, akiknek ennyi nem volna elég, üzenem, eme 3 lőfegyver úgy variálható, ahogy éppen kedvünk tartja. Vihetjük mondjuk egyik kezünkben a rakétavetőt, a másikban a gépfegyvert, vagy a shotgun -t. Nincs meghatározva különösebb sorrend, illetve az, hogy melyik kézben mi legyen. Ez alapján az alkalmazható variációk száma 9, amely azért nem elhanyagolható, mert néhány félkegyelműre nem mindegy milyen összeállított kombinációval lövünk.

13.kép

 

A felsoroltak mellett, később további 4 “debil-írtó” extrém csúzlit shoppingolhatunk a pályákon itt-ott álldogáló, Lisa névre hallgató, lenge ruházatú, aktatáskás hölgyektől.

lisa

Ezek a nyalánkságok: a szöges gránátokat vető ágyú, az ellenség gömbökkel való megbénítására kifejlesztett alkalmatosság, a fejek leszedéséhez tökéletes lézer-sniper, egy bazi nagy rakétákat lövő valami, no meg még a fegyverekhez sorolható a motorcsónakra helyezett ágyú, viszont az nagy bánatomra nem megvásárolható.

fegyverek

Közülük néhány akkorára sikeredett, hogy csak két kézzel tudjuk tartani őket. Ilyenkor a társításos kombinálás nem működik, viszont a tűzerőben ekkor sem fogunk csalódni.
A szexi hölgyeményeknél ezen tranzakción kívül még lehetőségünk adódik csúzlituningolásra. A shotgunnak első fázisban a tárja növelhető, aztán dupla-csövűt varázsolhatunk belőle. A gépfegyver az első fázisban dupla csövűvé lesz, aztán négycsövű, aminek a sebzése ezzel arányosan sajnos nem nő, úgyhogy vétek rá pazarolni a zsét. Végül pedig a rakétavető jön, ami megjelenésében nem, csupán tárának méretében lesz nagyobb. Ha ezzel megvagyunk, arról sem feledkezzünk meg, miszerint a hölgyek infókkal is szolgálhatnak a pályákra, ellenségekre vonatkozóan, no meg amennyiben szert teszünk valamennyi begyűjthető arany “madnum card” -ra, akkor bónusz szobákat nyithatunk meg. Ezekben szexuális kapcsolatba léphetünk az épp ott vonagló “Lisák” egyikével.

madnum_card

Nem mondom, ekkora ‘bónusz juttatásos” címeres baromsággal még soha nem találkoztam, de legalább jót mulattam a látványon.

15.kép


Oldalak: 1 2 3

Értékeld a játékot

1 csillag2 csillag3 csillag4 csillag5 csillag (4 szavazat, átlag: 5,00 / 5)
Loading...

3 hozzászólás

Minden hozzászólás 1 COIN -t ér. Gyűjtsd a COIN -okat, mert többek közt a nyereményjátékokban való részvételhez is szükséged lehet rájuk!

Be kell jelentkezni a honlapra egy hozzászólás beküldéséhez.