Meg nem jelent játékok: ALIENS – Colonial Marines [PlayStation 2 Bemutató]

acm18n

A hely nem túl biztató, az Atmoszféra Processzor robbanása szinte a földel tette egyenlővé. A megmaradt épületek még vonalaiban sem emlékeztetnek arra, amilyenek épp állapotukban voltak. Ennél fogva szinte teljesen ismeretlen terep köszönti a játékosokat. Az AVP -vel ellentétben itt csupán a SULACO -n eltöltött idő alatt lehet észrevenni a bezártság érzetét, mivel a Hadley’s Hope falaira méretes lyukakat dekorált a robbanás. Mondjuk ez a biztonság érzet csökkentésére is szolgál, ugyanis a dögök így bárhonnan támadhatnak. Hamarabb is összefutunk velük, mint a hajó felderítése közben.

acm19

acm20

Pozitívum, hogy a hiányos falaknak köszönhetően az előrehaladáshoz két útvonal áll rendelkezésünkre. Sétafikálhatunk kint, a szabadban, vagy bent, a péppé robbant kolónián. Közben eljutunk az irányítóközpont -ba, ahol anno Apone őrmesterék keresték a térkép segítségével a telepesek szenzorait, valamint az orvosiban is megtaláljuk a Ripley -ékre rontó arctámadók maradványait. Természetesen mindkét helyen váratlan látogatók zavarják meg a minden lámpafényt mellőző légkört. A nagyobb biztonság érdekében fel kell állítanunk, majd beüzemelnünk azt a két UA 571-C Távolsági Őrfegyvert, amiket még Hicks -ék telepítettek. Utána a harcok közben érdemes elkerülni azokat, különben rostonsültet csinálnak belőlünk. Visszatérnek még olyan, a filmekből jól ismert csúzlik, mint az M56 Smartgun, az M-41A Pulse rifle, az M4A3 PISZTOLY, az M240 Hamvasztó, az M40 Gránát, a Shotgun és a Grenade launcher, tehát az AVP  mellett nem lehet idegen senki számára a használatuk.

acm21

Felszerelésünk “főszereplője” a már említett, a pittyegésével őrületbe kergető sima, illetve katonai mozgásérzékelő, aztán ott van a M-94 Jelzőfáklya, a M49 Hacker, a ME3 kézi hegesztő, meg nem maradhat le a folyton lemerülő TNR lámpa sem. Az idegen lények repertoárja a 2001 -es Aliens: Colonial Marines -ben még igen szegényesnek mondható, mert az arctámadón, a mellkasrobbantón, a Xenomorph -on és a királynőn kívül csak két új teremtménnyel találkozhatunk, mégpedig az Alien 3 kutyából kikelt szörnyével (a speciális változatban egy szarvasmarhából kelt ki), valamint beletettek egy másik, az Alien Resurrection NewBorn -jára kísértetiesen hasonlító “szépséget”.
Történetünk ezen felsorolással villámgyorsan és sajnálatosan véget is ér, mert a félkész program miatt a pontos történetre, küldetésekre vonatkozó információink innentől már oly mértékben hiányosak, hogy lehetetlen időrendi sorrendben elhelyezni őket.
Amit még az eddigieken kívül tudunk az az, miszerint a játék 3 fő fejezetből áll, ezek összesen több mint 20 kisebb küldetésből épülnek fel. Az első fejezet értelemszerűen a SULACO -n játszódik, a második a kolónián, a harmadik pedig az idegen űrhajón, ahonnan Ripley -ék is “összeszedték” az arctámadót az Alien mozifilm első részében. A 2.-3. fejezetekben nem csak az idegenek támadásaira számíthatunk, hanem a Weyland-Yutani embereivel, androidjaival is meggyűlik a bajunk, akik anno titokban tojásbegyűjtés céljából leszálltak az LV-426 -on. Létesítettek egy másik telepet, amiről mi semmi információt nem kaptunk. Így kutatásunk arra a helyre is kiterjed. Kiderül, hogy az kutatóközpontként működött. Tele van tojásokkal, illetve telepesekkel, akiket láthatólag keltetőnek használtak. Bónusz missziók szintén szerepet kaptak. Például egy királynőt élve kell elfogni, aztán egy arctámadót csipeszekkel és miegymással megvizsgálni, majd foglyul ejtett társainkat a lények fészkéből kimenteni…

acm22

Nos a cikk olvasása közben gondolom sokakban felmerül a néhány értelmetlen történéssel kapcsolatos olyan kérdés, mint mondjuk:
-Hogy kerültek az idegenek a SULACO -ra, mikor csak egyetlen tojást látni az Alien 3 elején és az abból kikelt arctámadó Ripley -re tapadt rá?
-Hogyan szállhatunk le a LV-426 -ra, ha az az Aliens végén felrobbant?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre igyekeztek sajnos egy égbekiáltó hülyeségekkel tarkított csavaros sztorival látszólag részletes magyarázatot adni a 2013 -mas Aliens: Colonial Marines -ban.
Végezetül jöjjön még egy maroknyi kép a meg nem jelent, titokzatos játékból:

acm23


Oldalak: 1 2 3 4 5


5 hozzászólás

Minden hozzászólás 1 COIN -t ér. Gyűjtsd a COIN -okat, mert többek közt a nyereményjátékokban való részvételhez is szükséged lehet rájuk!

  • illegalfreq adatlap-képe
    illegalfreq [ 954 ] [fiú] [Dagon Priest] 2015-12-03
    0
    0

    Nem lett volna rossz a PS2 érában sem, de én örülök hogy a következő generációban érkezett inkább ez a játék. Sok hibája és az átverős trailerek ellenére egy nagyon élvezetes Aliens kaland lett, egyik kedvenc játékom 🙂

  • Gamergabor adatlap-képe
    Gamergabor [ 61 ] [fiú] [] 2013-05-20
    0
    0

    Igazad van Bobjay. Csak néztem, hogy mi van, mert a címben konkrétan szerepel, hogy PS2. Akkor ez a ACM nem jelent meg. Nem tudom mit kell itt ilyen miatt trágáran beszólni. Először talán tájékozódni kéne, nem pedig játszani az eszed “chief the master”. Flameskedni azt látom tudsz.

  • CyberBob adatlap-képe Admin
    CyberBob [ 1504607 ] [fiú] [Alapító] 2013-05-20
    0
    0

    Cím: Meg nem jelent játékok: ALIENS – Colonial Marines [PlayStation 2 Bemutató] Ott van a címben: PlayStation 2
    Erre a platformra nem jelent meg. De köszönöm az észrevételt.:)

  •  adatlap-képe
    chief the master [] 2013-05-20
    0
    1

    Hozzászólásod a FutuRetro moderálási alapelveinek értelmében törlésre került! Bővebb információt a “Szabályzat” menüpontban olvashatsz.
    Üdv.: Flo (Moderátor)

  • Zerothehero adatlap-képe
    Zerothehero [ 0 ] [] 2013-05-10
    0
    0

    Erről nem is hallottam. Jó hogy írtatok róla.

Be kell jelentkezni a honlapra egy hozzászólás beküldéséhez.