Exkluzív (Body Blows) interjú a Team17 társalapítójával.

CyberBob: Nos, ha már szóba került nagy kedvencem, a Body Blows, az interjú további részében erről tennék fel néhány kérdést.
Azt értem, hogy fel kívántatok zárkózni a konkurencia mellé, de mégis mi vitt rá titeket arra, hogy pont a Street Fighter II. keltette hisztéria kellős közepében küldtétek a boltokba? Az ilyen kísérlet szerintem erősen bukás szagú. Komolyan szembe akartatok szállni vele?
Martyn: Nem, erről szó sincs. Bár ha a a tárgyalások kezdetén tudtam volna, hogy csak a Mortal Kombat képes megfosztani a trónjától, akkor több, mint valószínű brutálisabb hangvitelű játékra szavazok. A löketet a Body Blows felé tulajdonképpen az adta meg, hogy a Capcom eredetileg nem tervezett Amigára SFII. konverziót. Mikor ez a pletyka elterjedt, úgy döntöttünk majd mi megalkotjuk az Amiga rajongóknak azt, ami kipótolja ezt az űrt.
Leültünk és feljegyeztük az összes híresebb Amigás Beat-Em-Up játékot. Leírtuk azok negatívumait és elhatároztuk, hogy a hibákat kizárva megalkotunk egy milliószor jobbat erre a platformra.
CyberBob: Gondolom volt olyan tényező, ami a terveitekkel ellentétben nem fért bele a programba és volt ami igen. Tudnál mondani mindkét esetre egy-egy példát?
Martyn: Az Amiga korlátai több irányban is határt szabtak nekünk. A dűlőre jutáshoz kompromisszumokat kellett kötnünk az elképzeléseinkkel. Az animációs fázisok például azért nem túl szépek mert a program a tervezett mennyiséget nem bírta el. Ettől sajnos darabosabbnak látszódnak a verekedések, mint az SFII. -ben.
Jó hírként éltük meg, hogy az SFII. -nél sokkal több digitalizált beszédet, hangot tehettünk bele és eredetileg a varázslásokkal sem számoltunk. Mindez egyáltalán nem lassította be a harcokat, a bunyó megállás nélkül pöröghetett egész idő alatt.
CyberBob: Milyen érzés volt tudomást szerezni arról, hogy a Capcom mégis elküldi Amigára az arany tojást tojó tyúkját? Mennyire tört le benneteket, hogy e döntés hatására a vártnál sokkal rosszabbul teljesített a Body Blows?
Martyn: Egyáltalán nem tört le. Örültem, hogy végül nem hanyagolták az Amigát, mert így az SFII. az én gépemre is felkerülhetett. Az anyagiak egy másik dolog. Arról az oldalról nézve sem jártunk olyan rosszul, ugyanis mikor a Commodore emberei eljöttek hozzánk megtárgyalni, mely játékainkat látnák szívesen az új, CD32 -es konzoljukon, a Body Blows ott szerepelt a listán.
CyberBob: Utolsó kérdésem igen furán hangozhat, ám minden viccet mellőzve kérdem: Ha visszapörgethetnéd az időt arra a napra, mikor meghoztátok a döntést a Body Blows végleges verziójáról, a várható bukás ellenére ugyanolyan lelkesedéssel belevágnál az elkészítésébe, vagy semmissé tennéd a tervezetet?
Martyn: Gondolkodás nélkül újra belevágnék. Tudod, a Body Blows -ban alkalmazott újítások nélkül egy későbbi játékunk se nyerte volna el valódi arcát. Minden rosszban van valami jó.
Mint mondottam, amennyiben tudtunk volna arról, hogy csak egy Mortal -ban találhat méltó ellenfélre az SF, akkor erőszakosabbra, misztikusabbra csináljuk, tehát talán változtatnánk rajta. Nem másolásról, ötletszerzésről beszélek.
A Martyn Brown -nal készített interjúnkat olvashattátok. Utólag is köszönjük neki, hogy több héten át tartó zaklatásunkkal megtörhettük elutasító hozzáállását, és elbeszélgetett velünk a régi szép időkről. Sok sikert kívánunk minden további munkájához!

Oldalak: 1 2


Szólj hozzá Te is

Minden hozzászólás 1 COIN -t ér. Gyűjtsd a COIN -okat, mert többek közt a nyereményjátékokban való részvételhez is szükséged lehet rájuk!

Be kell jelentkezni a honlapra egy hozzászólás beküldéséhez.